17:12

ÄNTLIGEN! Blogg.se har haft ett två dagar uppehåll och fan, jag kom underfund om att jag verkligen gillar att plåga er med några inlägg om dagen haha!

Så vad har hänt? Jo, massa planering framåt veckan för ikväll klockan 18:30 så trillar danskarna in på stationen och de ska vara här till nästa måndag. Herrejösses vad nervös jag är, jag vet vem min dansk är. Hon heter Martine och verkar vara schysst. Det återstår att se om jag klarar veckan eller inte, haha.

Var förbi Elina idag, hennes mormor ska lägga upp min långklänning ifrån H&M. Det blir suveränt snyggt. Kan redan tänka mig den klänningen tillsammans med ett par söta ballerina skor och brunbrända ben på Kreta... mm-hm! Underbart.

Vet inte när jag kommer blogga igen, beror på hur ofta jag kommer ifrån min dansk. Vilket jag måste. Pallar inte en och samma människa 24/7 alltså... haha! Inte ens henne. Men vi hörs! Nu måste jag börja städa, bädda, ja you name it.  puss!


Kommentarer
Postat av: eslllsa

SKRIV OM DIN DANSK I BLOGGEN! PUSSEN!

2008-04-02 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0