15:55

God eftermiddag!
Mitt internet har tydligen bestämt sig för att komma tillbaka igen, jag tror det handlade lite om att Telia var på dåligt humör de senaste dagarna och ville störa sig lite på familjen mårtensson eller något liknande. Nåväl - im back on track som bara den.

Igår var jag ute & umgicks med moves, frallz fyller ju hela 17 bast på söndag så det blev kinarestaurang och lite pipa sådär på kvällskvisten. Lite lagom kallt, men mysigt. Alltid kul att träffas tycker jag. Lånade Sex And The City-box av marielle så jag kommer ha mycket att göra dagarna framöver i alla fall, hihi. 

Idag har jag städat en massa, väldigt behöveligt då min pedantiska sida tycks ha lagt sig på isen och mitt rum ser ut som ett mindre bombnedslag efter en dag eller två. Sen planerat lite packning inför Kreta-resan & försökt mig på min engelska essay. Går inte alls bra med den biten, jävlarns. Får pussa lite på Amelie så hon hjälper mig.

Ska köra lite bil nu, både handla och lite sådant, innan vi kör upp till bjurs och tittar på Amelie & Curt under en träning. Trevligt värre. Ikväll ska jag till Bella ute vid Slussen på OC-maraton, mucho bien! Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0