14:50

Lördag. Halva helgen har gått med andra ord, fan, det klingar inte allt för vackert i mina öron. Hade ställt in mig på att sova fram till 2 idag eftersom att jag varit så sjukt trött denna vecka och äntligen skulle få en sovmorgon - men fungerade mina planer? Svar nej. Jag vaknade klockan kvart i 10, men vände mig kvickt in till väggen och sov 1½ timme till i ren protest.

Sitter och ritar lite, i pyjamas, borde nog ta en lång dusch snart. Mampap & amelie samt hästen är på tävling i Älvdalen - jag dissade i morse kl. 7 - och kommer inte komma hem förrän om flera timmar så... vad gör jag idag?


Kommentarer
Postat av: elsa

KOM TILL LINNNEA!

2008-04-12 @ 17:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0