14:45

HEJ!
Idag är jag på ett riktigt strålande humör, gårdagen var som tagen ur Frankensteins mardrömmar. Jag vaknade med 38,5 i feber och dunkande huvudvärk så du börjar tycka att dina kuddar liknas med ett par betong-klumpar. Så jag tillbringade en deprimerande dag i sängen och sov mestadels, jag menar försök hitta ett bättre tillfälle att bli sjuk på?  Senare på kvällen hade jag 39,2 grader och huvudvärken kom tillbaka sakta men säkert, så det var bara att däcka ner i sängen igen med ett par huvudvärks-tabletter. Behövde inte direkt mer sömn då jag säkert hade fått in 22 timmar av sömn på mer ett dygn. Läskigt.

Men med ett leende på läpparna vaknar jag feberfri & huvudet har funnit frid. Underbart, helt jävla underbart! Så denna gången hade jag turen på min sida om jag säger som så!

Har börjat förbereda mig inför resan, måste börja packa ikväll, och har försökt resonera med mig själv om vilka skor och tee's jag ska ha med mig... hmf. Men det löser sig, jag har ju inte feber i alla fall. puss'nd hugs

Kommentarer
Postat av: milla

krya på dig hörrö!
du kan ju inte vara sjuk NU liksom!

2008-04-23 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0